Rozeznanie rynku dotyczące dostawy i wdrożenia systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych na sali rozpraw numer IV mieszczącej się w budynku Sądu Rejonowego w Białymstoku.
W ramach rozeznania rynku oraz w celu oszacowania wartości zamówienia i dopracowania szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, Sąd Rejonowy w Białymstoku zaprasza Państwa do przesłania wstępnej kalkulacji ceny wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dla sali numer IV – możliwość odbycia wizji lokalnej w dni robocze po wcześniejszym umówieniu. Kubatura sali: 434,62 m2. Zamawiający – Sąd Rejonowy w Białymstoku - może udostępnić rzut techniczny sali rozpraw.

 

Zamawiający – Sąd Rejonowy w Białymstoku – udostępnia w załączeniu opis przedmiotu zamówienia dla sal rozpraw o mniejszej kubaturze w celu dopracowania szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia dla sali rozpraw numer IV po odbyciu wizji lokalnej.

 

Zamawiający informuje, że przedmiotowe zaproszenie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1740 z późn. zm.) ani też nie jest ogłoszeniem o zamówieniu w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.). Ma ono wyłącznie na celu rozeznanie cenowe rynku wśród firm działających w branży usług IT oraz uzyskanie wiedzy na temat szacunkowych kosztów oraz opisu związanych z planowanym zamówieniem publicznym.

 

Zamawiający prosi o przekazanie informacji w ww. zakresie w terminie do 7 września 2022 r. do godz. 8:00 za pośrednictwem poczty elektronicznej na adresy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

 

W razie potrzeby zapraszamy do kontaktu z :
Panią Anną Tworkowską Kierownikiem Oddziału Informatycznego, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 85 665 65 06
Panią Anetą Niewińską Kierownikiem Oddziału Gospodarczego, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 85 665 65 05

 

OPZ (Plik pdf, 1.29 MB)

formularz wstępnej kalkulacji (Plik docx, 23.33 KB)

Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony.
Dodane załączniki
2022-08-19 13:26 Piotr Mosiejewski
Artykuł został zmieniony. 2022-08-19 13:27 Piotr Mosiejewski Porównanie
Artykuł został zmieniony. 2022-08-19 13:28 Piotr Mosiejewski Porównanie
Artykuł został zmieniony. 2022-08-19 13:29 Piotr Mosiejewski Porównanie
Artykuł został zmieniony. 2022-08-19 13:31 Piotr Mosiejewski Porównanie
Artykuł został zmieniony. 2022-08-19 14:00 Piotr Mosiejewski Porównanie